dagens händelse!

blev en fin ridtur med Fanny och min granne Angelica :) jag red Airforce barbacka och Fanny fick rida Nanny med westernsadel :) påvägen upp till skogen så träffa vi på Angelica som va på väg att rida ut med sin häst. så då passade vi på att rida ihop. blev en fin skogsridtur med bara ett lungt tempo. Airforce skötte sig jätte fint. vi gick ju på huvudvägen hem och det gick bättre än förväntat. va ju nervös efter jag vet att inte Airforce är trafiksäker, ( har blivit bättre under tiden ) ;) och det sägs ju att hästar känner av när ryttaren blir nervös och då blir hästen det också!! men eftersom vi va 3 st så hållde båda jag och Aiforce oss lugna :) även väldigt fin att rida barbacka, för er som inte vet så betyder det att man rider utan sadel :P haha!! han är så lugn och håller sig i ett fint tempo :)

tog en bild på Airforce och mamma från igår. en blöt häst som ville in!!



Airforce från igår! en blöt häst som vill in!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0